چنانچه برای انجام عمل روکش به یک دندانپزشک متخصص مراجعه نمایید احتمال بروز آسیب و خطر را کاهش میدهید . کار ضروری که باید انجام دهید مصرف آنتی بیوتیک، قرقره کردن با دهانشویه های آنتی باکتریال، و سپس برداشتن بافت های بیمار لثه و دندان ها توسط دندانپزشک است به این امید که بافت های سالم بتوانند جایگزین آنها شوند. فرایند رنگرزی برای هر سه شکل الیاف، نخ و پارچه انجام میگردد. دندان مصنوعی متحرک: ترکیب دندان مصنوعی و بستری که رنگش مشابه رنگ لثه شماست، دندان مصنوعی متحرک را شکل می دهد. این تکنیک به این صورت است که در ابتدا یک میله باریک با کمک جراحی در داخل لثه بیمار قرار میگیرد و پس از آن بر اساس نوع لثه و اندازه مناسب قالبها توسط لابراتور برای بیمار ساخته میشود. برخی تغییر رنگ دندان ها به علت فرسایش مینای دندان و افشای عاج در زیر آن است که به رنگ زرد می باشد بنابراین، هر چیزی که سبب تقویت مینای دندان های شما شود به سفید ماندن دندان های شما کمک خواهد کرد. چند روش دیگر برای سفید کردن دندان بطور طبیعی وجود دارد اما هیچ شواهد علمی که ثابت کند آنها موثر و یا امن هستند وجود ندارد.

عکس Opg دندان

علاوه بر این، دندان های خود را به زودی پس از مصرف یکی از این مواد غذایی یا نوشیدنی برای محدود کردن اثرات آنها بر رنگ دندان مسواک کنید. هدگیر به آرامی بر روی دندانها فشار میآورد و مانع از رشد بیشتر دندانها و فک بالایی شما به طرف جلو میشود. نخست آنکه، ترمیم های همرنگ برای همه دندانها و همه حفرات قابل استفاده نمی باشد، لذا بهتر است در ترمیم حفرات کوچک تر و در نواحی دندانهای جلو استفاده شوند. انجام اقدامات قید شده زیر به مراقبت از دندانها و لثهها کمک کرده و باعث جلوگیری از بیماری لثه میگردند. زندگی پس از ارتودنسی، هنگامی که رژیم مراقبت از دهان و دندان خود را ادامه میدهید و تصمیم به انجام روشهای جدیدی برای لبخند خود میگیرید، مراقبتهایی را میطلبد. این اداره و تصمیم را به عهده دندانپزشک بگذارید. اما قبل از آن موارد زیر را باید برای شما انجام دهد.

بایگانیشده از اصلی در ۳۰ ژوئیه ۲۰۱۲.

اهمیت رطوبت کافی خاک در بخشهای زیادی از آفریقا نشان داده شدهاست، جایی که خشکی دورهای باعث نابودی محصول ذرت و متعاقب آن قحطی میشود. برای مثال تا چند سال پیش افراد می توانستند با پرداخت سه تا چهار میلیون حدود 4 دندان خود را لمینت کنند؛ اما متأسفانه قیمت لمینت در 1400 افزایش یافته و درحال حاضر این مبلغ شاید تنها شامل هزینه یک دندان میشود. یک رژیم غذایی مناسب داشته باشید و در رژیم غذایی تان حتما از موادی که کلسیم دارند استفاده نمایید. رژیم غذایی سرشار از قند سبب رشد باکتری استرپتوکوکوس موتانس، نوع اصلی از باکتری است که باعث پلاک و التهاب لثه می شود. بایگانیشده از اصلی در ۳۰ ژوئیه ۲۰۱۲. دندانپزشکان توصیه می کنند که بعد از غذا خوردن به مدت ۳۰ دقیقه صبر کنید و سپس مسواک بزنید. افرادی که عفونت لثه دارند نمی توانند دندان های خود را لمینت کنند. براساس گزارش AAPD (آکادمی دندانپزشکی کودکان آمریکا) ، پلاک باکتریایی عامل اصلی بروز بیماری لثه (پریودنتال) یا لثه است.

با تحلیل رفتن بافت لثه و با نمایان شدن ریشه دندان، به نظر میرسد که دندانها بلندتر شدهاند. در حالی که برخی تغییر رنگ دندان به طور طبیعی با بالا رفتن سن ایجاد می شود بخش بزرگی از آن یک نتیجه از تشکیل پلاک است. خود پلاک نیز با آب شستشو داده می شود و تمیز کردن آن اصلا کار سختی نیست. چیزی که ادامهدار بود و زنان دیگری چون مهناز افخمی نیز به آن دست یافتند. به طور کلی هزینه برداشتن کامپوزیت از نصب آن کمتر است. آینهٔ فرو رفته’ یا آینهٔ دهانی از ابزارهای بکار رفته در دندانپزشکی است. پیر یا بدشکل شدن صورت را میتوان با بهرهگیری از تکنولوژیهای مدرن و انجام عملهای زیبایی برای برجسته کردن لب و گونهها جوانسازی یا اصلاح کرد تا لبخند نیز زیبایی بیشتری بیابد. بیمار با اعتماد به نفس و اطمینان بیشتری می تواند بخندد، صحبنت کند و غذا بخورد. دوم اینکه، هزینه ترمیم دندان با کامپوزیت ها گران تر است چون علاوه بر قیمت آنها، زمان بیشتری صرف ترمیم دندانها با آنها می گردد. برای جرمگیری عمیق دندانها تمام سطح دندان باید جرمگیری شود و حیوان حتما باید بیهوش شود اما در جرمگیری سطحی نیازی به بیهوشی نیست و این کار در زمانی کوتاه و با استفاده از ابزار ساده انجام میشود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *